Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Majmok és forró teák

2007.10.15. 11:12 :: Gumicsivá

Az elmúlt másfél napban egy alaptéma körül forognak a gondolataim.
Az ember és ember közötti meg nem értés és meg nem értettség ocsmány jelensége. Arra jutottam, hogy aki nem törekszik a másik látására, az nem is él igazán. Arra jutottam, hogy milyen csodálatos vagyok is ÉN, mivel erre törekszem. Másodpercekre talán sikerülhet átérezni a másikat, ezekért az élvezetekért hajtok. Gondolatmenetem végén ismét megdícsértem magam mintegy összegzésként.

TOVÁBBÁ, rá kellett döbbennem, hogy bár körülbelül egy hete beteg vagyok, alig realizáltam. Nem élveztem ki ezt a ritkán adódó alkalmat. A betegség egy lehetőség például arra, hogy a fizikai fájdalmaimban elmélyüljek.

Este aztán csak észbekaptam. A konyhában üldögéltem egy bögre ízetlen ám nyelőcsőégető filteres löttyel, és anyámmal beszélgettem át a szomszédos ablaktalan szobába, az AIDS eredetéről. "Valami buzeráns megdugott egy majmot. Egyszer. És ezért először a buzik között terjedt el. A majmoknál ez egy normális vírus de az emberekre halálos. És egy buzeráns kezdte." Hallottam hogy anyám közben a mobilja gombjait recsegteti. "Miért van Afrikában a legtöbb AIDS-es?" (ritkán, de azért merek kérdéseket feltenni.) "HÁT nem tom." - mélázott anyám. -"Sok a prostituált. Meg nem kapnak elég felvilágosítást." Ezen elgondolkoztam picit aztán elmentem aludni.

Másnap reggel kezdtem az önmegfigyelést. A kezdetekhez a hétfő a legmegfelelőbb nap.

Egyébként is kellemesen introvertált és meditatív állapotot élek meg részben a betegségnek hála.

Attila odalomposkodott hozzám a szünetben, míg a kapucsínómat ittam, és rámgörnyedt vénséges kamaszhangon. "Amúgy minden rendben? Szóval..." - a töredék mondatok jelleméhez tartoznak. "Kellemesen introvertált és meditatív állapotot élek meg" - válaszoltam. - Tudod. A lebegés." "Én útálok így beteg lenni, szóval így..." "De ha valamit nem élvezel azzal elfecsérelsz egy csomó időt." "Nem hiszem hogy elfecsérelek egy csomó időt, tehát így..."

4 komment

Címkék: aids majom lebegés torokfájás introvertáltság

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr30196652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2007.10.15. 13:45:12

Kisse tudatlan az az allaspont, hogy "Valami buzeráns megdugott egy majmot. Egyszer. És ezért először a buzik között terjedt el. A majmoknál ez egy normális vírus de az emberekre halálos. És egy buzeráns kezdte."

Ennek en a helyedben melyebben utananeznek, nem nyugodnek bele ebbe az igen ostoba magyarazatba!

Mézes Etel 2007.10.15. 21:31:33

önös megjegyzésekkel tarkítom ezt a szürke lineáris látszatot:
A helyzet az hogy
a RAGYÁK
megmagyarázhatatlanul terjednek.

Gumicsivá kintrôl 2007.10.16. 08:00:00

Tisztelt Ari néni.
Ennek a blognak nincsenek ismeretterjesztôi ambíciói, maximum irodalmiak (??!!!h..???) és a buzik-heterok közötti ádáz küzdelemben is a béke álláspontját viseli.
Az anyám a vasalás és a mobilpötyögtetés közben nem törekedett arra, hogy bioetikai disszertációt tartson,
én pedig nem erôlködöm azon, hogy kisminkeljem, amit mondott.
Ettôl függetlenül, ha egyszer kedvem lesz utánanézek az AIDS eredetének, bár az agysebészet jelenleg jobban érdekel.

Etel. He?

Mézes Etel 2007.10.16. 10:17:19

Csak azt mondtam, hogy mindenféle ragyák és embervírusok, meg állatinflunzák, meg agyhártyagyukkadások és rák okozta bénulások és epilepsziák, idegrángások és pszichózisok terjengenek a sejtekben és a sejtközöti állományokban...
És a kelések az arcodon meg a telt pólusok az arcomon teljesebb életet élnek nálunk.
süti beállítások módosítása