Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Polémia avagy: hozzám beszélsz azzal a te száddal?

2007.10.21. 17:20 :: Gumicsivá

Gordiusz csomója avagy a Kínai Nagy Fal köztem és közted avagy antikműveltség - szájbabaszott sznob lennék?

Én: "Ha sosem veszed észre azt hogy szar ahogy élsz, hogy egy csomó mindentől elvágod magad, ha ennek nem vagy tudatában, és boldog vagy, akkor jó életed van? Mh... nem tudom."
Másik: "Az én istenem a pénz lett nem pedig az elérhetetlen vágyakozásaim, amik sehová nemvezetnek, szarulhangzik, de ígyvan, és most leköphetsz."
Én: "Rendben." (leköpjem? Nyilván nem azért mondta.)

Másik: "Azmiatt nem aggódom, hogy rosszfelé tart az életem mert tart valamerre"
(mindjárt meghatódik magától. Na majd kifejtem neki.)
Én:  "Jó ezt elmondtad, én meg viszont látom mennyire faszul csinálod.
De ha te ezt nem látod be, és tökéletesen érzed magad abban amiben vagy, akkor TE éled jól az életed, és ÉN vagyok egy szar a kételyeimmel
ez most szigorúan elméleti
de érted, hogy min gondolkozom?
Másik: tudom, hidd el sok minden gyötör nap mint nap,1000 féle gondolat fut át rajtam, és nemmindíg vagyok ám jól, de én tényleg szeretnék tenni, és nem mindíg feltétlenül magam miatt teszem amit teszek 
Én: (Miről beszél??) Szerintem vannak félelmeid
csak egyszer eldöntötted hogy nem pöcsölsz velük mert az raj dolog
és besöpörted az egészet a szőnyeg alá
aznap haltál meg.
Ezek az én félelmeim is.
Különben nem tudnék írni róla.

Másik:
"Képzeld azóta haladok  valami felé, ha ez a halál akkor mndennap megakarok halni"
Én: (Mennyire gondolja komolyan?!) "Értem. Nem is írhatnál mást, ez van a forgatókönyvedben. Miért számítok én arra hogy egyszer majd valakivel kézenfogva kiugrunk a bőrünkből?

Másik: "Ugyan mire lene az jó?"
Én: (Igen. Most már nem csak leköpném.) "Te nem érzed magad rabnak? Sosem mentél még közel a terrárium üvegéhez
vagy ha igen már elfelejtetted
elvagy középen. És végülis, igazad van."
Másik: "Én nemhiszemhogy az élet egy ronda végigszenvednivaló dolog, hanem  sokkal inkább izgalmas és minnél többet megélnivaló  történet"
(belső ordítás)
Én:  "Kiafaszom mondta hogy SZENVEDNIVALÓ??!!!!!!!!!!
Nem vagy hajlandó felfogni amit modnok??! Soha?! ... Tehetetlennek érzem magam egyszerűen veled szemben. Basszus nyisd ki a FÜLED...."
Másik: "A szemem?"
Én: "Bocs. Nem tehetsz róla.
Az én istenem a legravaszabb isten
határtalanul lettünk bezárva, nem érzed?
Állj ki az ég alá. Nem érzed? Nem tehetsz mást, csak, amit megtehetsz.
És belém ágyazta a kulcsot.
Másik: "Nem érzek ilyeneket sajnálom, de izgalmas amiket mondasz, szívesen érezném ha tudnám."
Én:  (Aha. Izgalmas. Aha. Elmehetünk mindketten a halál faszára.) "És nem zavar hogy akár érezhetnéd is. ha odafigyelnél arra ami VAN.
Azt mondd meg mit ért neked az LSD?
Másik: "Azt ami most vagyok."

Epilógus
Néha tényleg vannak ingereim embert ölni. Ezeknek a vitáknak nem az a legfőbb tanulsága, hogy ki a hülye, én vagy te. Tehetetlenség van, elszigeteltség van, falrahányt borsó van. Talán én vagyok az önző.
www.youtube.com/watch?v=hmqIPvL0tvU

8 komment

Címkék: nagy kínai fal

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr94203005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MON(D)-TÁ(R)zS 2007.10.21. 21:23:50

Ezeknek a vitáknak a legfőbb a LÉNYEGTELENSÉGE:
Tehetetlenség van, elszigeteltség van, falrahányt borsó van.
ENNEK AZ AZ OKA, HOGY:
("Az én istenem a legravaszabb isten) határtalanul lettünk bezárva"
MÍGNEM ODÁIG JUTUNK:
Azt mondd meg mit ért neked az LSD?
/Van abban valami, hogy ez a mondat:/
Másik: "Azt ami most vagyok."
h
ü
l
y
e
s
é
g
?

ez nem szolgálja az egészséged...re.

MON(D)-TÁ(R)zS 2007.10.21. 21:23:52

Ezeknek a vitáknak a legfőbb a LÉNYEGTELENSÉGE:
Tehetetlenség van, elszigeteltség van, falrahányt borsó van.
ENNEK AZ AZ OKA, HOGY:
("Az én istenem a legravaszabb isten) határtalanul lettünk bezárva"
MÍGNEM ODÁIG JUTUNK:
Azt mondd meg mit ért neked az LSD?
/Van abban valami, hogy ez a mondat:/
Másik: "Azt ami most vagyok."
h
ü
l
y
e
s
é
g
?

ez nem szolgálja az egészséged...re.

Gumicsivá 2007.10.22. 18:56:19

Drága kommentelő, felteszem Etel,
maga szántszándékkal fogalmazza véleményét mindig gigászi ködös körítéssel?

Magyarán: fasztseértek, (hogy negatív vagy pozitív a komment egyáltalán??) és nem hinném hogy azért, mert butus vagyok, hanem a maga elméjében dúló anarchia folytán amolyan torz és kaotikus montázsok lökődnek ki a szájon és egyéb külvilághoz vezető csatornákon... mi???!*

Jól mondta maga egyszer, Etel, EGYSZERŰSÉG!
Akkor miért nem gyakorol-ja/juk?
Kérem legyen rám tekintettel és egyszer ha ráér szabja át a mondanivalóját.

metel 2007.10.22. 19:23:01

... hogy akárki megértsen akármit:
Pártatlan vagyok.
Az hogy \"...határtalanul lettünk bezárva\" okozza hogy az ilyen párbeszédek közben az ember: egy arogáns fasz. Talán.

Gumicsivá 2007.10.22. 20:55:23

Hogy az arroganciának még a látszatát is elkerüljem, minden oda nem illő fröcsögést zárójelbe suvasztok. Oh Etel.(szutyokmocsokméreg)
Nem tudom érezted-e már (bazmegpinafaszgeciköcsögpofabekussoljprimitív
luvnyabazmeg) hogy csak magyarázol, csak magyarázol, minden erőd és intellektusod bevetve magyarázol és magyarázol, és csak látod, hogy a célszemély szemében kihúny az értelem lángja. Ilyenkor kétségbeesetten egyszerű kifejezésekhez nyúlsz, vagy jajongó pátoszhoz. Vagy káromkodsz, vagy ordítasz, vagy a körmeiddel a másik szemébe vájsz. Vagy a padlón fetrengsz.
(vérgennylófaszszaftosokádék)
Mert nem tudod, hogy a megnemértettség-értés ténye vajon a te kudarcod, vagy a másik korlátoltsága. És tudod hogy ember-ember között ennél azért többnek kéne lenni.

Vagy nem??
(Faszombelétekbazkiidióták.)
Láttam már egyszer kegyedet, Etel, hatalmasra nyílt szemekkel, amint megpróbálta meggyőzni egy kedves osztálytársunkat arról, hogy a legjobb lenne ha odafigyelne önre úgy IGAZÁN, és hogy jó lenne ha érezné önt.

Azóta letett arról, hogy másokkal kommunikáljon?
Vagy van jó tippje.

Érti Etel, én mánemtom a faszombamá na érti.

Metel 2007.10.23. 13:46:25

Akarom mondani, mire ide leülök semmi értelme a mondanivalómnak:
különböző a világunk. - ezt akartam mondani.
nem hiszem hogy ugyanúgy gondolkozunk, és ha azt mutatnánk MEGértjük egymást hazudnánk, értjük de nem megértjük...
Az én meg nem értettségem úgy nyílvánul meg, hogy nem mondhatom végig...
A bátyámmal rágyujtottunk az erkélyen:
- rossz kedved van? - ezt kérdezte, mire én csak néztem magam elé, aztán megszólaltam:
- csak gondolkoztam, anyuról. ő is csak azt akarja hogy odfigyeljenek rá.
- jaj, hagyd már abba, elegem van folyton veszekszünk - összeráncolt szemöldökkel grimaszolt és a cigarettát a szájába tolta.
- te nem gondolkoztál még el ezen?
- túl sokat gondolkoztam már ezen.
- én látom a nyomait...szerintem nem ezen gondolkoztál... - aztán megpróbáltam folytatni, de:
- hagyd már abba. - "kérte szeliden"... - nem érdekel milyen felületes vagyok...

Felfedeztem, hogy Anyám egyre inkább így kezdi a mondatait:
- én azt nem szeretem...
vagy
- én nem vagyok hajlandó...
vagy
- az a legborzasztóbb...


Valami.

Gumicsivá 2007.10.23. 19:07:57

Lehet, idealista vagyok, Etel, de azt hiszem sokkal több van bennünk ennél. Vagy komolyan csak ennyi lenne, hogy egymásba fojtjuk a szót és diadalittasan kongunk tovább? Maga bezárul, én faszolok, maga rekedten ordít, magam flegmán mosolygok. Azok ott meg kinevetnek, vagy úgy tesznek. Az anyák a hajukat tépik.

Én komolyan nem ezért a cirkuszért jöttem ide. Ha ez minden, amit kommunikáció címen űzünk, ha hihetek a rossz tapasztalataimnak- én is korlátolt vagyok, mint ők meg én?
Akkor ez sírnivaló..

Etel 2008.11.08. 00:35:57

rá egy évvel.

az értelmes ember meg a fehér hólló

a montázst megértettem, a magyarázataimat nehezen, de ez lényegtelen.
azongondolkoztamhogy egy kurva vagyok.
azongondolkoztamhogy vajon van vágyakozó típúsú ember?
.. "egyakicsaknézaHoldra" - van ilyen?
azongondolkoztamhogy rájuk nézek és csak keresem az vágyott ismerősöket, hogy hallhassak néhány értelmes szót. Aztánmintakijólvégeztedolgát vagy őkállnakfel vagy énmaradokott vagyfodítva, és feltöltötten állok, ülök vagy éppen megyek, hogyaztáneziselmúljon. és újra a tetszőlegesenkiválasztott város, abban az utcájában álljak ahova vetődtem, vagyvezettek, vagyönszántambóljöttem kuncsaftot keresve az érintkezéshez,és akkor elepül felettem egy fehér...

csak sirály volt. vagy gólya.

süti beállítások módosítása