Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Aszonták a fejesek, hogy elvesztettük a fejünket

2008.01.21. 18:30 :: Gumicsivá

"Úúúh tesi..."
Összenéztünk. Nagy barna lépcső, tetején fényárban úszó ajtó. Kicsit elveszettnek éreztem magam. Ekkor Adrynalin felhívta a figyelmemet az ajtón látható feliratra, miszerint
  CSEPP TV. Ahol minden lehetséges.Najóvan.

                             X

Igazi zsíros, seftes geci. - jutott eszembe valamiképp, mikor leuppantunk vele szemben. Az a fajta, aki vízmegvonással kínozza a dekadens szobanövényeket az irodában. Nem késlekedett metakommunikációs úton tudtunkra adni, hogy bizony itt most két tizenéves  beverázott  picsa ül szemben a Góréval, úgyhogy úgy lökjük neki a szánalmas habi szövegünket, ő CSUPAFÜL.
Belekezdtem. Nyomorúságosan éreztem magam, a gecibe még csak szakállam sincs, se egy doxám. Igen, az utcáról jöttünk. Igen, csak úgy ukmukfuk, igen, kipattant az ötlet.
Igen, elfelejtettem bemutatkozni, és csámpi a sapim is, meg vörösek a szemeim, és nem tudom, mi az a 'szinopszis'.
                                                        X

Fejes barátunk hátradőlt a székben, konzervatív vakondszemeiből áradt a "nemúgymegyaz" meszidzs.
"Maguk váloztatni akarnak ezzel a filmmel, ha jól értem?"
(Ómondom. Jönnek a kretén kérdések)
"Hátö nem. Igazából csak meg akarjuk mutatni ezt a helyet a belvárosnak."
"Nooo, hát nem biztos hogy jó fényt vet a kerületre ha öhm, hogy úgy fogalmazzak, hogy is? Lazán, ő, szlengesen, mert ő tudok én ilyeneket... Szóval ha bemutatják hogy ez egy lepratelep."
"De hát ez egy mesés hely."
"Mesés??"
"Maga nem szeret itt lakni??"

                                                          X

Nem sok mindent tudtam felhozni mentségünkre. Kábé csak a lakótelep mögé lebukó napkorong bombasztikus narancsszín agóniáját. Ekkor már kezdtem nyominak érezni magam, és gondoltam lemegyek kutyába: akkó most elmondom hogy AIDSes vagyok, van hátra két hónapom, ami alatt megcsináljuk a filmet, és a bevételt egy Down-kóros pandabébinek és családjának ajánlom fel.
Aztán ezt már mégsem mondtam, noha annyira kóstolgatott a csávó, jó lett volna odazocsmázni az asztalra elé.

                                                            X

"Jóvótá tesi!" - bátorított bajtársam odakinn.
Bár én úgy éreztem lófasz se lesz az egészből. Ez a tusmák meg azon van, hogy az egójával agyonnyomja az álmainkat. Egyetlen esélyünk a fiatal operatőr, akinek majd továbbítja a terveinket...
Folytatása következik.

8 komment

Címkék: film szerelem álmok tervek csepel 21 21perc

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr50306173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adrynalin 2008.01.23. 15:40:38

Bizony. Valami a kezdetét vette ..
Bár nekem úgy tűnik, hogy rá kéne gyúrnunk az ügyre.
És ezúttal NEM hagyhatjuk cserben magunkat!
Hidd el, nem fog beletörni a bicskánk.
Izéezmegaz Powa!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2008.01.26. 18:36:51

zsíros, seftes geci; odazocsmázni; tusmák

Imádlak!!!!:)))

Az odazocsmázninak van olyan verziója is, hogy odacsandázni!:))

Gumicsivá 2008.01.26. 18:59:49

KÖSZÖNÖM a rajongóimnak a támogatást, továbbá köszönöm elsősorban Gabénak és Adrynalinnak, akik szókincsem gazdagítják és frissítik nap mint nap.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2008.01.27. 00:48:01

már készítem a sósat a folytatáshoz. bár néhány fogalmat tisztáznom kéne lassan, hogy tovább bírjam olvasni a blogod (néhol szimplán rejtélyes, néhol teljességgel megfejthetetlen ez a csepeli tájszólás).

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2008.01.27. 12:27:36

Proteus Mester!

Ezt ugye nem nagyon komolyan mondod, hogy kódolási problémáid vannak a szöveg bizonyos kifejezéseivel!:)

Mert azért Te nem olyan messze vagy generációsan a művésznőtől, hogy ilyen problematikákba kék belefutnod!:)

Ezek úgy is kellenek a mindenkori túléléshez és szórakozáshoz, illetve pontosabban a szórakozásos túléléshez!

Most gondolj bele!

Találkozol valahol egy zsíros, tusmák seftes gecivel, akitől a gyomrod kezd forogni, aztán nem tudod, hogy most az van, hogy legszívesebben odacsandáznál a műmájer zsírparéj hangember tajparaszt asztalára!:))

És ez nem is földrajzi kérdés, mert én sem csepelen nyomom, és még is ismerem, használom a magyar nyelv ezen élő gyöngyszemeit.

Ha más nem, akkor meg úgy is vagy olyan érzékeny és értelmes személyiség, hogy kipozdorjázod a kódolt jelentést a szövegkörnyezetből!:)

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2008.01.31. 11:46:25

a titulust, majd ha végleg kipezseg az agyvizem, akkor. 7 esztendő nagy idő, de kis lépés az emberiségnek. lehetne képzavar, de nem annak szántam.
csak azt akartam mondani, hogy előgítve olvasom az összezömült betűket és minden tajápaságnak tűnik olykor.
különben seftelni sefteltem, tusmáknak tusmák vagyok, a zsírdepóim azonban kiürültek.
odacsandázni/zsocsmázni nem tudok, de szerintem az valami nyúlós-nyálas.
érzem.

Gumicsivá 2008.01.31. 14:52:42

Na csak óvatosan azzal a testtel,
ne szeress már annyira maszatolni, szégyentelen
mert kirobbanni készül belőlem egy sznobgyilkos poszt
süti beállítások módosítása