Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Te már pelenkázhatóvá váltál, én tudom mit kell tennem

2007.10.17. 09:45 :: Gumicsivá

Reggel arra ébredtem, hogy a számból és az orromból híg vér jött. +morális válság, morális válság! ! Elloptam egy antik koh-i-noor-os fém tolltartót a szakról. Egyébként törött... Az ószeres kettörókát is kilök érte, azt rebesgették. Nem tétovázhattam. Kettőezer, az kettőezer. A lopás, az lopás... (?) Gyűlnek az egyébként elfelejtettem-volna álmaim. Jegyzem őket, ha nem mondtam volna még. Más egyéb megfigyeléseket is végzek. Ezeket a hét végén közlöm. És még valami. Nekem nem derogál, hogy összehangolt gondolatok híján összegombolt hangulatokat vetek elétek. Ja és láttam ahogy a tanár szájából egy turha a kézfejére röppent a tüsszentés során. És láttam milyen diszkréten igyekszik eltávolítani. Pont ahogy én, vele párhuzamosan, az összekucorodott hajszálnyalábot a számból. Továbbá , tegnap besörözve véletlen beszabadultam egy férfi öltözőbe a badibilderek fehértörülközős bronztestei közé-- és csak két perc múlva kaptam észbe. Mihez kezd egymással egy bájos, kisnövésű szobafestő, a legkedvesebb gyermekkori barátom és én, egy kocsmában, ahol a zenegépből áramló snoop doggie dogot rekedt rosszindulattal kánonban énekelte túl a csaplárnő és gwen stefani az MTV-ből...? Sosem tudjátok meg. Adalék: egyszer felhívtam innen Rohit borböfögő világfájdalommal. Ma délután találkozom a nyájas mentorommal, aki édes, ragadós kettesekkel dobál meg kéretlenül és kérlelhetetlenül, és mohón lesi mikor szállok el olyan messzire, hogy már vissza se találjak. És persze, valamit vár cserébe. Perszefaszom, még mit nem. Rusnya világban élek.

4 komment

Címkék: lopás gramm turha snoopdogg rohadás

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr83198888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelka 2007.10.17. 21:30:09

Menta mentor... még ha menta szaga volna és sohasem késne... én is morális válságban volnék ha a mesterem egy infantilis antiszoc önszántából elárvult volna. Általában Buddhának is azt róják fel hogy elhagyta az otthonát. De Feldmár mondta, hogy ő is kicsit szabadabb a szabadoknál, de mivel annyian csinálják az ellenkezőjét (szenvednek összezárva gyáván) ő is megteheti... keserű a toroköblítő.- artikulálta, majd lélegzetet vett.

Etelka 2007.10.17. 21:30:12

Menta mentor... még ha menta szaga volna és sohasem késne... én is morális válságban volnék ha a mesterem egy infantilis antiszoc önszántából elárvult volna. Általában Buddhának is azt róják fel hogy elhagyta az otthonát. De Feldmár mondta, hogy ő is kicsit szabadabb a szabadoknál, de mivel annyian csinálják az ellenkezőjét (szenvednek összezárva gyáván) ő is megteheti... keserű a toroköblítő.- artikulálta, majd lélegzetet vett.

deep_fried 2008.06.02. 00:04:34

Édeskettesekkel?

Gumicsivá 2008.06.03. 15:01:31

Sweet and sticky weed for free.
Volt ilyen időszakom is, de azóta semmit sem adnak semmiért.
süti beállítások módosítása