Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Menedzserek és Piócák

2007.12.27. 16:42 :: Gumicsivá

Fel kéne.
Á nem.
Ámen.


Nyavalyás vagyok.



Zene on/off.






Ugyanaz az állott dohányszag három napja. A hajamba, ruhámba, bőrömbe bújt. Hagyom, hogy a körmöm a kezembe nőjön és a hajam síkos masszaként fogja körbe viszketeg koponyámat.
Csak a redőny vet fénycsíkokat.

Én vagyok az egyetlen igazi tökéletesség.
Én vagyok az egyetlen igazi tökéletesség!

A picsába. Ez sem működik.

Megadón félrefordulok és unottan alszom, tudomást sem véve arról hogy mindig figyelnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr68276476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása