Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Mi kátrányban gondolkozunk

2007.12.06. 21:46 :: Gumicsivá

Mernétek tagadni, hogy az élet checkpointokból áll?

Ne gizduljatok. A pálya végét nem látja senki.

A dohányzás megnyugtat. Ott egy pad. Leülsz. Rágyújtasz. Kapsz öt perc haladékot.
Lehet jutalmazás, vagy büntetés. Éppen mihez van kedved.

Szívhatod, ha pusztulni akarsz és szívhatod, ha úgy érzed, akár örökké is elélsz ennyi energiával.

Jól jön ha zavarban vagy. Vagy ha nem akarsz pofázni a másikkal. Vagy ha éppen pofázni akarsz vele.
Rágyújtani előtte, utána, evés alatt, helyett, dugás alatt, után, helyett.

És az ízek. A kék LM volt életem első cigije. Aztán megváltozott, valami faggyús mellékízt vett fel, azóta utáltam, de régen benne volt a nyár, meg a szöcske is.
Eleinte tele voltam ruppóval, ezért piros marlbit vettem, anyám, háromnegyed teli dobozokat dobáltam szanaszét, mert önkényesen úgy döntöttem, mégsem kívánom, bazmeg csöveseknek osztogattam.
Aztán nem volt keret, csak kék vájszroyra, amire a kocsmábajáros hígpunk kultúrkör szoktatott rá, meg a ratyi seggemlógagyatábóldíler underground.
Aztán jöttek a behatások, kék bondot szívott, ezért elkezdtem kék bondot szívni.
Noha az éppen egy kevéssé dellás időszaka volt, mint később megtudtam, ezért szorult rá.

Szerelmünk, a füst.
Valami igazán intim.

3 komment

Címkék: szex szerelem cigaretta

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr37254964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norik 2007.12.07. 21:08:40

Szürke volt nem kék.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.12.09. 19:15:56

Lécci ha gondolod, akkor felhasználóbarátságból az amúgy szuper fejlécképbe pakolj be home linket, mert így nem nagyon könnyű navigálni a tutiban!:)

Gumicsivá 2007.12.10. 20:07:37

Én gondolom, hogy ez helyes lenne. Csak nem tudom, hogy kell.
süti beállítások módosítása