Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Fuss geci

2008.01.07. 21:05 :: Gumicsivá

Az életedért, nyavalyás-

Úgyis utolérünk a testvéreimmel és az iszapba nyomjuk azt a csontos, kéjes pofád, és lessük, mint ritkulnak a sárbuborékok a szád körül ott lenn.

Mindenki megkapja, amit érdemel -
és egy másodperc alatt szanaszétgurult minden. Nem volt mibe kapaszkodni, a halántékom vérfagyasztó csattanásán túl. Biztosra vehettem, hogy a fejemben valami eltört - felrobbant egy ideg, és a koponyámban egy ér tajtékozva fröcsögte  világgá a sejtközi állományt-  nem mertem öntudatra ébredni, attól tartottam, hogy sokan állnak körülöttem,és tartottam attól, hogy olyan állapotban találom magam viszont, ami majd sokkol. Az egész lényemből zsibbadás és bénultság áradt szét az agyvelőm lédús, kapszulaízű a nyelvem hegyén olvad el...

Ez a régi kapszula íz, elkísér mindenhova. Átadom magam a kétségbeesésnek. Minden embertársam farkas, farkas, farkas...Tekintetek, látják, hallják, tudják...Elvesztettem a logikusságnak minden nyomát magamban.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr2288732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etel 2008.01.12. 21:24:34

No top without pot - it will sad If you felt this. And it sad now too.
You told me: You started to lose controll.
I will very disconcerted if you would dead. I can't explain why. Because I haven't realized the death so far. I remember I watched a stupit film about killer ant when my grandfather death and i couldn't cry. Bu

Gumichivah 2008.01.13. 13:19:50

Alright then.

they say heaven is a state of mind,
and it depends on YOU whether you shall go to Heaven or suffer in Hell for ever-

In the System there is no Heaven or Hell, just the one and only eternal perfection.
For the Continuous Inner Pleasure, you have to be aware that you spend all your life in The System, without knowing it or being aware of it... Just feel the difference.
süti beállítások módosítása