Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Azon gondolkozom, ha felrobbantanám ezt itt, szétrebbenétek ti ott?

2007.10.25. 18:20 :: Gumicsivá

A tűz is elalszik, mégis elaltják. Mindenkinek én kellek. Vagy valami más?
Például valaki összehajthatná a tócsákat az utcán. Mindenkit zavarnak, hogy ott vannak, mért nem hajtják össze akkor? Siralmas, hogy kiveszett a racionalitás ebből a mi társadalmunkból.

Ja, és rosszul írtam tegnap. Nem ordítottam, nyöszörögtem.

Érezted már magad hülyén? Még érezheted.
Mondtam Etelnek tegnap, amire gondolok. Alkalmatlan volt az atmoszféra, a hely és egyáltalán, de azért elmondtam neki, nincs mindig türelmem kivárni a legmegfelelőbb helyzeteket. És egyáltalán, gyűlölök a nyílt utcán beszélni, az egész kurvára kényelmetlen és méltatlan, olyan, mint egy önmegerőszakolás. Szívesebben beszélek egyrészt ülve. Másrészt a sötétben, és teljes csöndben.
Persze, a faszt vagyok teátrális. Nem nagyon érted, ugye?

Mondtam szóval Etelnek, amit gondolok. Például, ki tudja, talán mindenki eltitkol előlem valami igazán lényegeset a személyemmel kapcsolatban. Például, hogy folyton hazudok. Ha bemutatnak valahol, a fülekbe súgják, vigyázz, az ellenkezőjét se hidd el, ha mond valamit. Én élek a napos oldalon, és hazudok, anélkül, hogy tudnék róla, és mindenki megértőn mosolyog.

Szóval érezted már magad hülyén? Olyan igazán, Hülyén.
Te nyakoncsíped azt, amikor a szar vadászösztön rivalizálásba csap át?
Merthogy vannak ilyen alternatívák is.
Sokféle van, csak valamelyiket végül rádadják.-

Idegennek érzem magam itthon. Látom, hogy ezek emberek, látom, hogy alkalmazkadni kell hozzájuk, ha rámkiáltanak, rettegek, és érzem, ez így a lehető legjobb.

Szólj hozzá!

Címkék: hazugság titok robbantás gyártelep nyöszörgés hülyén

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr20208018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása