Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Légüres terheim

2007.10.13. 20:07 :: Gumicsivá

Yusef fura grimaszt vágott, kicsit az érdeklődése hiányára, kicsit az undorára utalóan, mikor megemlítettem, hogy találtam egy megfőzött lencsét a méhemben.
"De hát ez gusztustalan" - mosolygott.
Én megdöbbentem. Fel sem merült bennem, hogy esetleg nem fogom vele megosztani, hiszen tudom, ő maga is örült volna egy lencsének a méhkürtből.
Már el is felejtettem volna az egészet, de elmondtam neki, és ezzel az esemény visszafordíthatatlan lenyomatot hagyott az agyamban. És a világhálón---

Kedvetlen vagyok és tetterőtlen, nyomott lelkiállapotomban és az érdektelenség fakó fátylaiban vergődve mindent megengedek magamnak, még azt is, hogy rámtörjön a Termékeny Unalom állapota.
Meglovagolom a meg-nem-értettség sosem kopó divathullámát, meg ezt a málló széket, ott kinn a csepeli éjszaka kérlelhetetlen mélységei.
Aggasztanak dolgok: - szexuális kapcsolat hiánya
                            - ótvar a számon
                            - meg nem értettség
                            - tudat módosulatlanság


Háá. Holnap elmegyek fényképezni.
Dehogy megyek. Egyenként olyan duzzadtak a manduláim mint egy elefánt szíve.


Az őszinteség nem vezet jóra, jobb lenne mindenkinek ilyeneket irogatnom, mint most ide, ezek jó, semleges dumák, ezt bárki szereti. Majd ha valaki megkérdezi, hogy mi van velem,
hát ez.

Belegabalyodtam.
Bárkivel megismerkednék.
Bármilyen célból.

5 komment

Címkék: bánat az unalom kilátástalan élvezem életet

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr62195408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mézes Etel 2007.10.13. 20:38:16

Szerbusz Lencsekirálylány, nyugodtan hívj a nevemen. A nevem, MÉzes Etel (nem kell mindenféleképpen becézni..Köszönöm) és azért vágtam olyan arcot, mert tudod abban a közegben, olyan vizuálisak vagyunk. Röviden szólva elképzeltelek, ahogy a vékony kézfejeddel a csuklódik magadba túrsz, halvány szőke szöszök közt - a vaginád szaga számomra ismeretlen - de a kis összeállt genny darabok, meg... nem is tudom, az lencse, hogy a tányérodból hogyan furakodott a méhed szájáig, és mi okból.. talán meg akart termékenyíteni... de látom az arcod is ahogy a szokottan eltorzul, a szemed összeszűkül és megkérdezed: Mi?? - hát ezt kérdezem most én is...

Gumicsivá 2007.10.13. 20:40:32

hagyjuk a vaginámat

azért pofás kis első bejegyzés lett ez vitathatatlan nem?

Mézes Etel 2007.10.13. 21:01:22

Hogyne.. szép emlékeket idéz ez a bensőséges színkavalkád...

Mézes Etel 2007.10.13. 21:11:40

Az ótvarodtól én is félek, néha olyan mintha kitárná sebhelyességét és átharapná magát másokra...

Megin Etel 2007.10.19. 22:54:08

ÉDES ÖREG ZS: MEDVÉM
süti beállítások módosítása