Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Szeretem hogy szeretet

2007.11.28. 09:26 :: Gumicsivá

Vitamintúladagolásban akarok meghalni.
Elhatároztam, hogy most egy hétig nem zsákmányolom ki a szervezetem.
Nem iszom alkoholt,
nem dohányzom,
alszom, pihenek,
testápolót kenek a szikkadt bőrömre,
ápolom az ótvarom, a mitesszereimet,
megmosom a hajamat,
csinálok karkörzést,
csak automata kávét iszom. Ugyanis hamuszín kísértet lettem.

Úgy volt, hogy a buszon elöl, a tükörben, láttam magam, láttam körülöttem lányokat, csupa pirospozsgás, kívánatos teremtést, meg puha fiúkat, alig borostásakat, lágyakat mint a tej, és azt kell mondjam, irigyeltem őket amiért oly síma a homlokuk.
Ezért hát gondolom lemegyek a büfébe mandarinért.
Nem szívok. Nem gondolok arra, hogy megint ott volt a kurva holló, és úgyis meghalok még ma, én meg vagyok akkora gyökér, hogy ne gyújtsak rá, szebb és hosszabb élet reményében. Mindegy. Kell egy kis gerinc, hogy az unokák majd párás szemmel simogassák a gyűrött fotóinkat. Ja, nem lesz unokám. Akkor ti.

3 komment

Címkék: szerelem szeretet szeretem karácsony közeleg

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr27245146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.28. 18:38:23

a zsíroldékony vitaminokat ajánlanám: DEKA
jegesmedvemáj

Gumicsivá 2007.12.03. 12:26:09

Az egy hét túl hosszú volt.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.12.04. 00:45:47

ja. téged se a moly fog megrágni.
süti beállítások módosítása