Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Korcs kiválasztottak

2007.11.01. 19:54 :: Gumicsivá

Jönnek a holtak.
Ha nem mész oda hozzájuk.
Ez a fenyegetettség hajtja talán a temetőbe menetelő bundás mamikákat és slusszkulccsal babráló tatákat.

Mint árokmenti gyrosok tetejére applikált karácsonyfaégők, akképp a mécsesek is.
Ez a hullák marketingje.

"Rágyújthatok?"
"Hogyne. És a szépapám szemgödrébe hamuzzon, jó lesz?!"



Szerintem is etikátlan a temetőben dohányozni.
Rájöttem, hogy most egyszerre kurvas*k szabadidő zuhant az ölembe. Nem tom például, holnap mit csináljak, és kivel.
Tegnap éreztem, hogy valami kurvaj*t festettem, diadalittasan szenderedtem el, ám reggel felkelve láttam, hogy csak a transztól értékelődött túl a szememben a mű.
Persze, na jó, tegnap sem gondoltam, hogy olyan nagyon fasza, meg reggel sem éreztem, hogy ocsmány hulladék. Szinkretizmus.

Ez a kép körülbelül három éves. Egy lomtalanítás alkalmával készült. A videótékákban reklámcéllal kihelyezett színes kétdimenziós bábukhoz hasonlatos, igéző tekintetű hölgytől csak nehezen sikerült elválnom. Aktuális baráti nyomásra. Közölte, ha tovább cipelem azt a szart, itthagy.
Akkoriban még neurotikusan rettegtem az egyedülléttől, így feláldoztam a kígyóbűvölőt az igaz barátság oltárán.
A barátság elszállt, a kép megmaradt.

Szólj hozzá!

Címkék: alma kurva kígyó halottak hullák mécsesek videótéka lédi

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr44215524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása