Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Zágsón, Mr. Totality

2007.10.19. 23:08 :: Gumicsivá

Ajándékokkal megrakodva értem haza, ugyanis lomtalanítás volt a lónyál utcában és környékén, és az mindig húsvétfless.

Amikor hazaérve kiterítettem anyám elé a kincseimet, már kicsit szarul éreztem magam, mert végülis ja, minek hoztam el a fületlen bögrét is meg azt a parkettamintát? A nemlátó napszemüvegről nem is szólva. + ezt a műbőr szart minek cibáltad haza?? (tényleg, minek?)

2 komment

Címkék: szar lomtalanítás szépszínek műbőr húsvétfless

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr9201714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etel sárga ovis szatyrokkal 2007.10.19. 23:28:44

- MI EZ A SOK SZAR? FÚJ VIDD INNEN. TE EZT FELVETTED? (itt megpróbálok beleszólni
- nem tetszik, nem jó rád?
- NEKEM NAGY , NINCS ÖTVENES LÁBAM.. - azért még megkérdezi - MILYEN SZAROKAT HOZTÁL MÉG?
- ha érdekel, ne ezt kérdezd - jegyzem meg... és válogattam tovább büdösen és büszkén a kincsek közt(figyeled az figura etimologica-t). Amig egy zacskó gomb közt túrkálva egy ezüst bevonatú rahadt fogba nyúltam és "végleg elundorodtam", visszhangoztak a fejemben a szavak:
- GUberálsz, mint a nagyapád...

Etel sárga ovis szatyrokkal 2007.10.19. 23:28:49

- MI EZ A SOK SZAR? FÚJ VIDD INNEN. TE EZT FELVETTED? (itt megpróbálok beleszólni
- nem tetszik, nem jó rád?
- NEKEM NAGY , NINCS ÖTVENES LÁBAM.. - azért még megkérdezi - MILYEN SZAROKAT HOZTÁL MÉG?
- ha érdekel, ne ezt kérdezd - jegyzem meg... és válogattam tovább büdösen és büszkén a kincsek közt(figyeled az figura etimologica-t). Amig egy zacskó gomb közt túrkálva egy ezüst bevonatú rahadt fogba nyúltam és "végleg elundorodtam", visszhangoztak a fejemben a szavak:
- GUberálsz, mint a nagyapád...
süti beállítások módosítása