Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Pókember fátylát szövik a párkák

2007.12.19. 15:32 :: Gumicsivá

Egy férfi kellemes baritonja bársonyog mellettem. Mondja meg van fázva. Biztonságban érzem magam. Etel is transzcendens minôségben van jelen. Az egerek, klaviatúrák finom zörejei, a gépzúgás leheletnyi alaptónusa.
Most azt érzem, hogy ôk a szüleim, akik valami számomra idegen dologról értekeznek elôttem, nem értem, de nem zavar, mert a hangszínük megnyugtat.
Én meg magamba merítkezetten játszogatok, gondolkodom, szövögetem a képzeletem.

                            * * *

Nem lett a szövegekbôl semmi sem.
Kudarcra fel!
Nehezen élem meg az ilyesmit. Hát az élet nem fenékig tejfel, simogatják a búbomat. Nem baj, majd tapsikolhatsz. Azért csapj bele. Tablettás bor bûz kavarog a torkomban, megihatnám a világ minden édesvizét, akkor sem múlna el ez a nyomasztás itt belül.
Minden szájamon tolom be a keserûcsokit, és zokogva sírok a taknyom kihányom.

Ezer éve járom a szerelem sivatagát, cimbik.

Bizonybazmeg ez egy igazi legenda. Aki ennél nyomibb szerelmes számot tud nekem küldeni, az megharaphatja a mellbimbómat.
(Ja, és élő felvétel legyen. Figyeljétek meg, a végén a faszi bedob valami félresikerült bréket, de közben a kamera végig a gitárost mutatja amint szinte zokog a saját szólóján,
és már csak a feltápászkodását örökítették meg...
Az a mozgáskultúra! Azok a gesztusok! Az az átélés!
A mellbimbóm száraz marad.

2 komment

Címkék: kudarc szerelem webdesign gyerek vagyok mézes etel

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr71269463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deep_fried 2008.05.28. 20:56:51

Fúj, borzasztó. Nem bírom ezt a csávót, meg az ilyen és e környéki együtteseket.
Ennek hatására ezért a számért kiált a fülem:
www.youtube.com/watch?v=iWVJSKSdmlQ
Talán neked is enyhítés.

deep_fried 2008.05.28. 23:29:26

Inkább egy jót mondok, a rosszakat kiselejtezi a memóriám:
www.youtube.com/watch?v=OW6WGxH4qr0
Ez nem egy szokványos. Talán tetszeni fog.
süti beállítások módosítása