Gumicsivá Rossz Kedve

Rosszkedv-Etűdök, mulandóság-motetták, félig agyonvert elméletek arról hogy miért zavar mindenkit valami bennem...

Háttérzene

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Csömörgyönyör

2007.11.14. 10:37 :: Gumicsivá

//Olvasói reklamáció érkezett. Az írói stílusom depresszív és szenvedést sugárzó. Én meg opportunista vagyok: mindent a közönségért. Eme mai darab bizonyítottan legalább 59,9%*-al boldogabb, és csak nyomokban tartalmaz nyomort.

FIGYELMEZTETÉS
Minden ízében elhatárolódom a most következő bejegyzéstől. /
----------------------------------------------------------------------

Egy őztestű, fiatal fiú mellett ébredtem. A lédús, vakító hómező megszázszorozta a mosolygós napfény reggeli erejét, mely huncutul kandikált be csálé redőnyeimen.
Beleszagoltam a fiú nyakába. Kávéillatot éreztem.

Nagyot nyújtóztam, és óvatosan, nehogy felkeltsem a szendergő angyalt, kicsettegtem a konyhába meginni egy bögre igazi, habos, forró tejet. Sőt, ott helyben a tehénből fejtem.
Kiültem a verandára, az orchideáim, fügefáim és kokacserjéim társaságában szemléltem a fenséges panorámát. Előttem zord
pazar téli táj hasalt el sok-sok hóval, és a valóság szabályai szerint egy szál kombinéban rommá kellett volna dideregni a testemet, ám ez nem így volt, pont a verandára tűzött a nap és melengetett.
Halk kattanással kitárult az ajtó. Az én kis kócoskám sántikált ki gyűrötten és vidáman hozzám. Megajkalt, aztán törökülésben letelepedett mellém.
"Finom az energia ma." - mondta átszellemült arccal. "Ha nem bánod, levitálok kicsit."
"Jól van szívem, addig csinálok reggelit."
Páromat ihletett aura zsongta körül, csak úgy vibrált és áradt belőle az életöröm. Lassan és tekintélyesen, ahogy szokott, a magasba emelkedett ültőhelyében. Rámkacsintott. Fasza mi? Elgyengülve mosolyogtam rá. Túlcsordult bennem az a keserédes, lüktető boldogság. És valóban túlcsordult.

"TE CSAK ITT LEBEGSZ SZARHÁZI ÉN MEG MOSSAK FŐZZEK BAZKI NEKEM HÁROM DIPLOMÁM VAN ÉS ITT NYALOM A SEGGED ELMÉSZ TE A MUTYIBA."- azzal kirúgtam alóla a levegőt, farcsontra zuhant mely eltört, elvérzett és meghalt.
Szerelem, giccs, gyönyör, forró tej.


1 komment

Címkék: szerelem boldogság giccs baszottul pozitív poszt gyönyör forró tej

A bejegyzés trackback címe:

https://gumicsivarosszkedve.blog.hu/api/trackback/id/tr28228682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.15. 16:58:00

ezt jobb is, hoyg elintézted. a jelekből ítélve, biztos volt neki vagy két polcnyi könyve az édesvíz kiadótól.
süti beállítások módosítása